top of page

Join our mailing list

Never miss an update

Un univers intr-o fiinta


O viata de om e mult, sau putin? Probabil ca fiecare am raspunde diferit. Din varii motive. Suntem ori prea subiectivi, ori prea obiectivi, poate. Mi-as dori sa fiu egal din amandoua. Sa fiu obiectiva, rapartandu-ma la secole, mii de ani sau chiar milenii sau la o clipa, o secunda. Dar ca sa pot fi sincera cu mine, trebuie sa fiu si subiectiva. Sa recunosc faptul ca lungimea vietii e oglinda perceptiei mele asupra ei. Ca eu am legatura si influenta in viata mea. Cu alte cuvinte, constientizarea faptului daca imi place viata mea, daca o respect pentru atat cat e, daca e valorificata, pe de o parte, sau dimpotriva, o consider ceva de la sine inteles, ceva ce mi se cuvine oricum m-as comporta, as gandi sau as simti. Astfel, cuvantul Viata parca surprinde alte conotatii, alte intelesuri si valori, mult mai profunde. Nu mai e un simplu cuvant, ci cand il auzim, fiinta cea mai adanca din noi simte ca traieste cu adevarat, iar intreaga noastra existenta devine o traire mai constienta, mai plina de recunostinta.


Intoarce-ti fata catre soare, iar umbrele vor cadea in spatele tau. Psiholog Camelia Elena Zagrean





Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Search By Tags
Connect
  • Google+ Long Shadow
  • Facebook Long Shadow
  • LinkedIn Long Shadow
  • Twitter Long Shadow

Join our mailing list

Never miss an update

bottom of page